آخرین خبرها

چگونه در کارمان موفق شویم؟

10 مهارتی که هر کارآفرینی به آنها نیاز دارد!

در گذشته ، موفقیت در تجارت به معنای حرفه ای بودن در یک مهارت یا زمینه کاری و استفاده طولانی مدت از آن بود ، اما امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که مبتنی بر اقتصاد مهارت ها و در نتیجه سطح نوآوری ما در اشتغال است. و حتی کارآفرینی بسیار مهم است.

برای موفقیت در تجارت امروز ، صاحبان مشاغل و مدیران باید ترکیبی از مهارت های مختلف را داشته باشند تا بتوانند خود را با بازارهای امروزی وفق دهند و درآمد بیشتری کسب کنند.

هوشیاری دیجیتال

یکی از ضرب المثل هایی که امروزه رواج دارد این است: اگر آنلاین نیستید ، اصلاً وجود ندارید.

کارآفرینان برای افزایش حضور آنلاین خود ابتدا باید در این محیط حضور داشته باشند و در چشم انداز در حال تغییر امروز شرکت کنند.

شرکت هایی مانند آمازون ، Netflix ، Airbnb و دیگران شواهدی از تأثیر فناوری و ایجاد تصویری جدید از معنای حرفه یا مهارت هستند.

به مارک زاکربرگ امروز و یک بانکدار در دهه 1990 فکر کنید تا تفاوت را ببینید. سازگاری سریع با فناوری های جدید ، مانند برنامه های ابری و دورکاری اینترنتی ، مهارت های رایجی هستند که مدیران تجاری امروزه باید به آن تسلط داشته باشند.

برای شرکت ها ، فعالیت وب به آزمونی تبدیل شده است که موفقیت در آن اعتبار آنها را افزایش می دهد.

مشتریان بالقوه و سرمایه گذاران دائماً در صفحه اصلی Google جستجو می کنند تا صنایع مورد اطمینان را برای عملیات یا سرمایه گذاری بیشتر کشف کنند.

برای شروع ، با میزبانی وب سایت خود و دسته بندی نام تجاری خود در یک شبکه اجتماعی شروع کنید. در عین حال ، می توانید یک برنامه نویس وب را برای مراحل بعدی استخدام کنید و بسته به بودجه خود ، مراحل بعدی را دنبال کنید.

به این ترتیب ، می توانید برخی از تکنیک های ساده بهینه سازی موتورهای جستجو را بیاموزید و بیشتر و بیشتر توسط مخاطبان دیده شوید.

بنابراین در نتیجه تحقیق در مورد کلمات کلیدی خاص ، ایجاد محتوای ارگانیک و پیوندهای خارجی ، سایت شما سرانجام به آهستگی تردد بیشتری خواهد داشت. با این حال ، باید به خاطر داشته باشید که افزایش ترافیک جستجو به معنای افزایش فوری درآمد نیست. اما می تواند شروع خوبی برای تبدیل مخاطبین شما به مشتریان تکراری باشد.

پیش بینی مالی

بیایید قبول کنیم ، بسیاری از صاحبان مشاغل احساس می کنند زمان بیشتری را صرف توسعه و مدیریت مشاغل خود می کنند تا برنامه ریزی مالی.

با این حال ، یک پیش بینی مالی همیشه به عنوان یک نقشه راه است که می تواند بر اساس آن هر نوع مشاغل را پیاده سازی کند ، و این فقط در مورد شرکت های سهامی عام برای ارائه مشاوره مالی به سهامداران صدق نمی کند.

همچنین می تواند به عنوان یک گواهی معتبر پیشرفت شما را به سرمایه گذاران نشان دهد.

با این حال ، پیش بینی های نادرست می تواند منجر به سوء تفاهم برای سرمایه گذاران و سوء مدیریت هزینه ها شود ، که می تواند مشکلات مالی زیادی برای شما ایجاد کند.

بنابراین هنگام ایجاد یک پیش بینی دقیق مالی ، یکی از قوانین اساسی این است که همیشه ابتدا هزینه های خود را ارزیابی کنید. به طور کلی ، محاسبه و پیش بینی هزینه های شما در مقایسه با درآمد شما بسیار ساده تر است ، بنابراین پیگیری هزینه های شما نقطه شروع برای مقایسه نیازهای تولید و سود شما است.

یکی از عادات خوبی که می توانید داشته باشید این است که دائماً عملیات خود را با آنچه پیش بینی کرده اید مقایسه کرده و کار خود را به روز کنید.

داشتن مجموعه ای دقیق از پیش بینی های رشد زمان می برد ، اما به یاد داشته باشید که شما یکی از مهمترین سرمایه گذاران در کسب و کار خود هستید و بنابراین باید اعتبار کسب و کار خود را افزایش دهید.

مهارت های تولید فیلم

ظهور رسانه های تصویری باعث شده است که کاربران سعی کنند فیلم ها و فیلم های خود را تولید کنند.

اگر شما یک کاربر معمولی از سیستم عامل های اجتماعی مانند فیس بوک ، LinkedIn یا حتی YouTube هستید ، می دانید که هنگامی که کار با این سیستم عامل ها را شروع می کنید ، ادامه کار بسیار دشوار خواهد بود.

در حقیقت ، در سال های اخیر ، بازاریابی ویدئویی بسیار محبوب شده است و تأثیر آن بر بسترهای اجتماعی برای ایجاد ترافیک و هدایت حساب مورد نظر بسیار زیاد بوده است.

تحقیقات نشان می دهد که تا سال 2019 ، 80 درصد از مصرف جهانی اینترنت صرف تماشای محتوای ویدیویی خواهد شد.

با محبوبیت روزافزون بازاریابی ویدئویی ، مشاغلی که نمی توانند قدرت تبلیغات ویدیویی شما را افزایش دهند ، ناپدید می شوند.

برخی از راه کارهای شروع استفاده از فیلم در کسب و کار عبارتند از:

مجموعه ای از فیلم های آموزشی تهیه کنید که حاوی اطلاعات مفیدی برای مخاطبان شما باشد.

ویدئوهای زنده که به طور کلی تعامل با جامعه را نشان می دهند (این تصاویر را می توان در تلفن های هوشمند نیز ضبط کرد).

از فیلم ها در صفحات فرود برای تبدیل مخاطبین به مشتری استفاده کنید.

اهداف شخصی معیاری برای عملکرد تجاری

هنگام رسیدن به اهداف تجاری خود ، باید به خاطر داشته باشید که کارآفرین بودن تنها یک جنبه از هویت شماست. فراموش نکنید که چرا این کار را از ابتدا شروع کرده اید.

جاه طلبی معمولاً از اهداف یا شیوه های زندگی ناشی می شود که شما همیشه برای خود می خواهید و انتظار داشتید که اطرافیان شما دیر یا زود آنها را تأمین کنند.

کار شبانه روزی یک راه مطمئن برای رسیدن به فرسودگی شغلی است و همچنین می تواند منجر به تعاملات ناسالم بین شرکا و کارکنان شود.

شاید پول تنها انگیزه شما نباشد ، اما به خاطر داشته باشید که داشتن آزادی مالی بیشتر و زمان بیشتر می تواند بر زندگی شما تأثیر بگذارد.

در کوتاه مدت ، کسب درآمد بیشتر از شغل به شما این امکان را می دهد که زمان کمتری را برای انجام آن صرف کنید.در دراز مدت ، کار شما می تواند به خوبی جواب دهد و از شما شخصیتی را که می خواستید بسازد.

بهتر است در ابتدای راه اهداف درآمد واقعی داشته باشید تا بتوانید انتظارات خود را از عملکرد و درآمد کسب و کار خود مدیریت کنید.

ببینید چگونه رشد پیش بینی شده می تواند با اهداف شخصی شما هماهنگ باشد و بر این اساس تعادل بین رشد و ارزش های شخصی خود را تنظیم کنید.

داشتن رقابتی سالم

بسیاری از ورزشکارانی که تمام دوران حرفه ای خود را در رقابت با یکدیگر گذراندند ، توانستند استانداردهای رشته خود را تغییر دهند. مفهوم رقابت سالم در دنیای تجارت بیشتر از آنچه در سطح جهانی به نظر می رسد کاربرد دارد.

نوآوری همواره محرک اصلی بازارهای آزاد بوده و هدف آن تقویت اقتصاد و انتخاب مشتریان وفادارتر است. مانند برترین رقبای ورزشی که در بازی رقابت می کنند ، بزرگترین رقبا همیشه برای استراتژی های بهتر رقابت می کنند.

بنابراین شما همچنین با استفاده از سیستم هایی که مدت هاست سایر رقبای تجاری شما از آنها استفاده می کنند ، استراتژی های جدیدی را کشف می کنید و وقتی اشتباهات آنها را در تولید یک محصول یا خدمات کشف می کنید ، از اشتباهات آنها درس می گیرید.

همیشه سعی کنید خود را در بازار هدف خود قرار دهید ، خواه یک بازار هدف شناخته شده باشد یا یک بازار جدید که با آن آشنا نیستید.

با تلاش بیشتر از رقبای خود ، همیشه سعی کنید از آنها پیشی بگیرید و در رقابت پیروز شوید.

سعی کنید سرمایه گذاران بالقوه را جذب نمایید

با تسلط بر هنر و دانش جذب سرمایه گذار مورد اعتماد که می تواند رشد تجارت شما را تسریع کند ، می توانید به سرعت یک کارآفرین موفق شوید.

قبل از تصمیم گیری ، ایده های خود را مورد بحث قرار دهید و با پرسیدن از همکاران ، شرکا و مشاوران خود بازخورد مناسب را دریافت کنید تا بتوانید تصویر خوبی از خود در ذهن مشتریان بالقوه و در نهایت سرمایه گذاران ایجاد کنید.

عبارت “اگر نمی توانید آنها را متقاعد کنید ، حواسشان را پرت کنید” مطمئناً هرگز سرمایه کافی برای تجارت شما ، به ویژه برای سرمایه گذاران فصلی که هزاران این استارتاپ ها را دیده اند ، فراهم نمی کند. مثمر ثمر نخواهد بود.

شما باید بتوانید خلاصه ای منحصر به فرد از قابلیت های خود ارائه دهید زیرا گاهی اوقات تنها چند دقیقه فرصت دارید تا تصور خوبی از خود در ذهن سرمایه گذاران ایجاد کنید.

بنابراین بهترین راه این است که اطلاعات سرمایه گذاران درباره کسب و کار خود را بیان کنید تا نقاط قوت کسب و کار شما را بیان کند تا بتوانید نظر آنها را در مورد سرمایه گذاری جلب کنید.

کلمات کلیدی خود را با توجه به علاقه سرمایه گذاران تنظیم کنید و سعی کنید از کلمات کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید.

همچنین می توانید از تیم متخصصان خود بخواهید در جلسه شرکت کنند تا وضعیت فعلی بازار را به سرمایه گذاران نشان دهند و بازده و فرصت های موجود را برای آنها توضیح دهند.

گسترش و قدرتمند نمودن هویت برندتان

در دنیایی سرشار از محتوا و نشریات مختلف و مشاغل نوظهور که خدمات یکسان اما متنوعی را ارائه می دهند ، توسعه هویت منحصر به فرد با یک نام تجاری جذاب به شما کمک می کند تا از رقبای خود بالاتر بروید.

از زیبایی شناسی گرفته تا مشتریانی که با آنها ارتباط برقرار می کنید ، این به شما اطلاعاتی می دهد که به شما در افزایش خرید کمک می کند.

شناسایی نام تجاری با شناسایی مشتریان هدف و اهداف تجاری ، به شما شهر وعده داده شده و به شما کمک می کند تا با شرایط فعلی خود سازگار شده و منحصر به فرد باشید.

هویت برند به عنوان راهنمای حفظ ثبات و ایجاد تصویری که به شما کمک می کند کسب و کار مورد نظر خود را ایجاد کنید ، عمل می کند.

تلاش های شما برای تقویت هویت برند شما با استراتژی های بازاریابی تکمیل می شود. با آگاهی از اینکه مشتریان هدف شما ارزش و ایده آل های لازم را برای برند شما ایجاد می کنند ، می توانید از خدمات یا محصولاتی که در استراتژی های اولیه خود پیش بینی کرده اید استفاده کنید و در نتیجه ارتباط خود را با مشتریان هدف خود تقویت کنید.

مزایای زیادی را به صورت خودکار کسب کنید.

مهمترین مشکل پیش روی مشاغل جدید در همه بازارها و صنایع ، مشکل بهره وری و اثربخشی است. مطمئن شوید که راه حل های پیشنهادی به اندازه کافی م effectiveثر هستند تا نیازهای مشتری را برآورده کنند.

امروزه بهره وری از طریق دیجیتالی شدن و فناوری های جدید به دست می آید. برای اینکه محصول یا خدمات شما دارای نوآوری ها و قابلیت های جدید و منحصر به فرد باشد ، می توانید مفهوم اتوماسیون را در تمام کارهای تجاری روزانه خود به کار بگیرید.

با سرمایه گذاری روی ابزارهای کوچک در زمینه اتوماسیون و انجام کارهای لازم ، زمان انتظار و سرعت پاسخگویی به مشتریان خود را کاهش دهید.

در حالی که این امر ممکن است در مراحل اولیه هزینه زیادی برای شما داشته باشد ، اما مزایای کلی اتوماسیون برای شما و تجارت شما نامحدود خواهد بود.

در دفتر ما ، ما سعی کرده ایم از برنامه های محبوب مانند Workplace ، Facebook ، Slack ، Asana و همچنین برخی از برنامه های محبوب دیگر که به کاهش خطای انسانی کمک می کند ، استفاده کنیم.

این مطلب ادامه دارد … .

درباره‌ی آیدا دانا

همچنین ببینید

آیا می تواند زودتر بازنشسته شد؟

چگونه زودتر از موعد بازنشسته شویم؟

ایده بازنشستگی پیش از موعد ممکن است شما را هیجان زده کند ، اما برای رسیدن به این رویا ، به برنامه ریزی دقیق مالی و مهارت های عملی در زمینه پول نیاز دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + چهار =